+421 948 199 109

Hľadáte rastlinu?HĽADÁTE RASTLINY?

Ak potrebujete nájsť vhodné rastliny do svojej záhrady alebo na balkón, u nás ste na správnom mieste. Neviete však, ako sa volá presný druh, ktorý by spĺňal Vašu predstavu? Neváhajte využiť náš nový filter, pomocou ktorého môžete úplne jednoducho vyselektovať v každej kategórii rastlín také, čo spĺňajú Vaše požiadavky. 

Rastlinu z titulného obrázku síce nenájdete, ale okrem obdobia výpredaja koncom jarnej či jesennej sezóny je sortiment naozaj široký. Veď napr. začiatkom ostatne jesennej sezóny naši zákazníci vyberali u nás zo 434 kultivarov cibuľovín, 615 druhov trvaliek a tráv, 885 odrôd a veľkostí okrasných stromov a krov pre jesennú výsadbu. Je to, ako by dostali 351 stranový katalóg rastlinného materiálu, ktorého kvalitu Vám garantujeme. Pred začiatkom jarnej sezóny sa dá vyberať zo 164 kultivarov rastlín do hrantov, čo určite nenájdete v žiadnom inom záhradníctve. 

Väčšina rastlín je u nás na sklade alebo u spolupracujúcich pestovateľov v obmedzenom množstve, a preto je lepšie zadať svoju objednávku čo najskôr. Aj keby sme veľmi chceli v takomto pestrom sortimente vybaviť počas sezóny aj neskoršie objednávky, nie je to, žiaľ, z objektívnych dôvodov možné. Časť položiek bude následne v ponuke až pre nasledujúcu sezónu, časť až opäť o rok.

 

 

Filter rastlínNačo postupne prechádzať cez všetky trvalky či kry, keď si jednoducho môžete vybrať napríklad modro kvitnúcu trvalku na slnečné miesto, ktorá naviac dorastá maximálne do 30 cm? Alebo hľadáte vyšší stálozelený ker, ktorý oživí tmavší kút a nebude stáť viac ako 10 eur? Aj takýto filter si viete ľahko nastaviť. Pevne veríme, že si zo sortimentu v našom aktuálnom katalógu "naklikáte" novinky pre tú svoju záhradku.

 

OBJEDNAJTE SI ICH U NÁS!

Vopred ďakujeme každému zákazníkovi, ktorý sa rozhodne zadať svoju objednávku včas ešte pred hlavným obdobím jarnej alebo jesennej sezóny. Vaša objednávka bude zaevidovaná v našom hlavnom systéme a bude čakať na vhodný termín vybavenia. Aby ste vedeli, od kedy ju približne môžete očakávať, dobre si prezrite plánovaný termín expedície každej objednávanej položky, ktorý je uvedený na karte zásoby ako "Dodávame od:" Tie dátumy budete mať tiež uvedené pri položkách v potvrdení objednávky, ktoré dostanete po skontrolovaní Vašej objednávky pracovníkom nášho zákazníckeho servisu, nie v automatickom potvrdení hneď po zadaní objednávkyŠtandardne (okrem obdobia počas výpredaja) býva toto druhé potvrdenie zasielané do 2 pracovných dní po zadaní objednávky.

 

 

EŠTE PÁR PRAKTICKÝCH INFORMÁCIÍ, na ktoré sa nás častejšie zákazníci pýtajú...

Z dôvodu prehľadnosti neuvádzame vysvetlenie niektorých záležitostí kompletne priamo na tejto stránke. V prípade záujmu si môžete zvyšok textu patriaceho k danému odseku prečítať po kliknutí na  odkaz "pokračovanie".

 

Škatule pred expedíciou


DODANIE NARAZ - Väčšinu objednávok vybavujeme naraz. Samozrejme, ak uznáte za vhodné alebo potrebné, môžete požiadať o vybavenie na dvakrát. Ak neuvediete inak a povaha objednaných položiek to umožňuje, Vaša objednávka bude s najväčšou pravdepodobnosťou dodaná naraz v období po termíne, odkedy začne byť dodávaná položka s najneskorším uvádzaným termínom "Dodávame od".

Ak sú v objednávke položky, ktoré sa prirodzene dodávajú a sadia v rôznych termínoch, takáto objednávka bude prirodzene rozdelená na dve samostatné dodávky, lebo aj do klasického záhradníctva by zákazník zaujímajúci sa o tieto položky musel prísť na dvakrát. ...pokračovanie...

 

Je veľa faktorov, ktoré vplývajú na expedíciu a zohľadňujeme ich všetky. V každom prípade rastliny dodávame v takých termínoch, kedy je vhodná ich preprava a následná výsadba. Vďaka dôkladnému poznaniu kvality našich rastlín a podmienok ich výsadby garantujeme ich ujatie v termíne dodania stanovenom vedúcim expedície. 


POČASIE - Denne sledujeme počasie na celom území Slovenska a to zohľadňujeme pri expedícii. Tak, ako sa na jar o niečo skôr začínajú vybavovať objednávky z teplejších oblastí, tak sa zas na jeseň snažíme urobiť všetko pre čo najskoršiu dodávku rastlinného materiálu do chladnejších oblastí Slovenska. Na základe 15-ročných praktických skúseností vieme odhadnúť, kedy sa rastlinný materiál dá expedovať, a kedy ešte alebo už nie. Zároveň však nedokážeme ovplyvniť prebúdzanie rastlín po zime alebo ich prípravu na zimu, aj keď sa im denne prihovárame.


TERMÍN ZADANIA OBJEDNÁVKY je asi najdôležitejší faktor pri zaradení objednávky do expedície. Teší nás, ak sa pestovatelia rozhodnú zadať svoju objednávku dostatočne včas pred začiatkom sezóny resp. pred vhodným termínom výsadby objednávaných rastlín. Naozaj nemusíte tŕpnuť, že Vám rastliny pošleme hneď, keď si ich objednáte, bez zohľadnenia termínu, kedy sa majú sadiť, a Vy nebudete vedieť, čo s nimi.

Vo februári a až do polovice marca sa dodávajú iba semená a aj to prednostne také, ktoré treba naozaj hneď vysádzať, aby ste si mohli dopestovať priesady. Ak má niekto objednané semená letničiek, ktoré sa vysievajú až neskôr a priamo na záhon, úplne v pohode môžu byť dodané v druhej polovici marca s cibuľovinami alebo od konca marca s akýmikoľvek vonkajšími rastlinami, alebo aj rastlinami do hrantov zasielanými štandardne od polovice apríla. ...pokračovanie...


AKO BUDETE VEDIEŤ, ŽE VAŠA OBJEDNÁVKA BUDE V BLÍZKEJ DOBE VYBAVENÁ?

1) aktuálny dátum mal by byť mladší, než termín, kedy bol uvádzaný plánovaný termín dodávania všetkých Vami objednaných položiek. Ak z akéhokoľvek dôvodu došlo k posunu plánovaného termínu dodávky niektorej objednanej položky, každému zákazníkovi s platnou a funkčnou e-mailovou adresou je do 24-hodín po zistení danej skutočnosti zasielaní e-mail o zmene stavu objednávky, kde je aktualizovaný termín uvedený.

2) v období od zadania objednávky po termín jej posunutia do expedície je možné kedykoľvek objednávku upraviť, alebo aj zrušiť. Ak nie je z nejakého dôvodu možné dodať objednaný tovar, zákazník je o tejto skutočnosti tiež informovaný notifikačným e-mailom resp. zmeneným potvrdením objednávky s uvedením dôvodu výpadku objednanej, ale nedodávanej položky.

3) približne 4 dni pred skutočnou expedíciou dostanete notifikačnú dodaciu faktúru (dodací list), kde sú uvedené všetky doteraz nedodané položky z Vašej objednávky a množstvo aktuálne dodávaného tovaru. Dôležité je, aby ste si skontrolovali, či je v poriadku dodacia adresa i uvedený tovar. Ak sa Vám niečo nepozdáva, alebo si želáte uskutočniť posledné zmeny, je najvyšší čas. Zmeny oznamované e-mailom treba odoslať najneskôr do 24 hodín po odoslaní notifikačnej dodacej faktúry (dodacieho listu), aby sa do ďalších 24 hodín stihla zmena spracovať. Telefonickú úpravu dodacej faktúry je možné urobiť maximálne do 48 hodín po jej vystavení resp. notifikácii. ...pokračovanie...


MÔŽEM DO OBJEDNÁVKY EŠTE NIEČO DOPLNIŤ?

Áno, môžete. Na doplnenie svojej objednávky môžete využiť našu online podporu priamo na webe, môžete požiadať o zmenu objednávky emailom na adresu zákazníckeho servisu alebo požiadať o zmenu objednávky telefonicky. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že e-mailové požiadavky spracovávajú operátori zákazníckeho servisu do 24 h (výnimočne do 48 hodín) v nasledujúcom pracovnom dni a zmena je platná až po jej zaevidovaní.

Ak teda potrebujete niečo riešiť súrne, zvoľte na kontaktovanie zákazníckeho servisu online podporu alebo telefón. ...pokračovanie...



Ďalšie užitočné informácie o nás

Neexistujúce rastliny O nás - Rastlinky.sk Aj toto sme my Ako objednávať Katalóg 3D plánovanie záhrady Termín zadania objednávky Osobný odber Balenie rastlín


Máte otázky k čomukoľvek uvedenému na tejto stránke? Kontaktujte náš zákaznícky servis.