+421 948 199 109

Ako reklamovať tovar

Záleží nám aby ste boli s tovarom zakúpeným u nás spokojní. Ak to tak z určitých dôvodov nie je, neváhajte nás kontaktovať.

Rastliny v kvetináčoch na okne

Každý zákazník má právo reklamovať tovar a je to úplne jednoduché. Garantujeme kvalitu rastu pri každej dodávke!

Ak dodaný tovar nie je podľa Vašich predstáv, rastlina prišla poškodená, nerastie tak ako by mala, bol omylom dodaný iný druh alebo kultivar, budeme radi, ak nám to dáte vedieť.


Reklamáciu je možné uplatniť telefonicky na čísle +421 948 199 109 a je potrebné ju potvrdiť písomne na email reklamacie (zavináč) rastlinky.sk, prípadne na našej poštovej adrese: Rastlinky.sk, Domové role 67, 821 05  Bratislava.  

Prišiel Vám poškodený tovar?

Stačí uvedený tovar odfotiť (poškodenú časť a celú rastlinu) a zaslať nám ho na email reklamacie (at) rastlinky.sk. Popíšte, prosím, jednoducho poškodenie tovaru a navrhované riešenie reklamácie. Pripojte, prosím, číslo dodacej faktúry, názov reklamovaného tovaru (prípadne kód tovaru). Nezabudnite uviesť Vaše kontaktné údaje (telefón, email) a o ostatné sa postaráme my. 

Dostali ste iný tovar ako je uvedený na faktúre?

Aj napriek našej snahe a neustálej kontrole balenia sa môže tento jav stať, čo nás mrzí. Ak ste dostali iný tovar, ako je uvedený vo faktúre, prosíme Vás, aby ste nás kontaktovali a my vyriešime situáciu k Vašej spokojnosti. Urobíme všetko pre to, aby sme spoločne našli vhodné riešenie neúmyselne vzniknutej situácie, a aby ste boli čo najskôr spokojný(-á) s vyriešením komplikácie. 

Doručený tovar nerastie tak, ako si predstavujete?

Niekedy stačí poradiť, ako sa starať o rastlinu. Ak rastlina nerastie podľa Vašich predstáv, kontaktujte nás čo najskôr a pokúsime sa Vám poradiť, ako rastline pomôcť, aby rástla tak, ako má. Ak aj napriek tomu rastlina nerastie, ako si predstavujete, môžete ju reklamovať. Stačí nás kontaktovať telefonicky, emailom a poradíme Vám ako postupovať. 

Doučený tovar uhynul?

Garantujeme ujatie každej rastliny. Ak niektorá rastlina uhynula, je potrebné nás kontaktovať. Každú reklamáciu je potrebné potvrdiť písomne. Ak uhynula rastlina, je potrebné nám zaslať fotografiu uhynutej rastliny emailom. Ak nemáte možnosť odfotiť reklamovanú rastlinu, môžete ju vykopať a zaslať v obálke (cibuľoviny alebo zvyšky rastlín, ktoré uhynuli), prípadne v obyčajnom balíku bez dobierky. Nezabudnite, prosím, pripojiť číslo faktúry, prípadne Vaše kontaktné údaje. 

Doručený tovar nekvitne?

Ak doručený tovar nekvitne, stači niekedy poradiť, rastlinu prihnojiť, prípadne zvoliť vhodné umiestnenie rastliny. Kontaktujte náš zákaznícky servis, popíšte nám čo najpresnejšie pestovanie rastliny a budeme sa snažiť Vám poradiť, aby ste mali z každej rastliny také radosť, akú ste si predstavovali.  

Rastlina kvitne inou farbou, má iné plody alebo listy než ste si predstavovali?

To nás mrzí, avšak pracujeme so živým materiálom a pracujú u nás i u našich dodávateľov ľudia, ktorí sa môžu, žiaľ, pomýliť počas manipulácie a označovania materiálu. Dodanie iného kultivaru alebo druhu rastliny nie je nikdy úmyselné a je nám to naozaj ľúto, ak daná situácia nastane. Pošlite nám, prosím, fotografiu uvedenej rastliny a ak sa napriek tejto nepríjemnosti rozhodnete rastlinu pestovať ďalej, my Vám dobropisujeme 50 % jej ceny. Prípadne môžete vrátiť tovar späť a vrátime Vám hodnotu tovaru ako aj poštovné náklady za spätné zaslanie. Môžeme pre Vás urobiť niečo viac?

Nezabudnite, že ku každej reklamácií pristupujeme individuálne a snažíme sa zákazníkovi k maximálnej spokojnosti vyhovieť, aby aj v prípade, že niečo nie je na 100% v poriadku hneď pri dodaní a je nutná reklamácia z jeho strany, nemal pocit škody či straty. U nás platíte iba za rastliny, ktoré normálne rastú.

Na tomto odkaze nájdete

Kompletné znenie našich reklamačných podmienok. 


Ďalšie užitočné informácie o nás:

 Neexistujúce rastlinyHľadáte rastliny Aj toto sme my Ako objednávať Katalóg O nás - Rastlinky.sk Termín zadania objednávky Osobný odber Balenie rastlín


Máte otázku? Kontaktujte náš zákaznícky servis.