+421 948 199 109

Ako budete vedieť, že Vaša objednávka bude v blízkej dobe vybavená?

1) aktuálny dátum mal by byť mladší, než termín, kedy bol uvádzaný plánovaný termín dodávania všetkých Vami objednaných položiek. Ak z akéhokoľvek dôvodu došlo k posunu plánovaného termínu dodávky niektorej objednanej položky, každému zákazníkovi s platnou a funkčnou e-mailovou adresou je do 24-hodín po zistení danej skutočnosti zasielaní e-mail o zmene stavu objednávky, kde je aktualizovaný termín uvedený.


Skenovanie2) v období od zadania objednávky po termín jej posunutia do expedície je možné kedykoľvek objednávku upraviť, alebo aj zrušiť. Ak nie je z nejakého dôvodu možné dodať objednaný tovar, zákazník je o tejto skutočnosti tiež informovaný notifikačným e-mailom resp. zmeneným potvrdením objednávky s uvedením dôvodu výpadku objednanej, ale nedodávanej položky.

3) približne 4 dni pred skutočnou expedíciou dostanete notifikačnú dodaciu faktúru (dodací list), kde sú uvedené všetky doteraz nedodané položky z Vašej objednávky a množstvo aktuálne dodávaného tovaru. Dôležité je, aby ste si skontrolovali, či je v poriadku dodacia adresa i uvedený tovar. Ak sa Vám niečo nepozdáva, alebo si želáte uskutočniť posledné zmeny, je najvyšší čas. Zmeny oznamované e-mailom treba odoslať najneskôr do 24 hodín po odoslaní notifikačnej dodacej faktúry (dodacieho listu), aby sa do ďalších 24 hodín stihla zmena spracovať. Telefonickú úpravu dodacej faktúry je možné urobiť maximálne do 48 hodín po jej vystavení resp. notifikácii.

4) následne je faktúra so všetkými potrebnými menovkami k rastlinám posunutá do baliarne, kedy už, žiaľ, nie je možné urobiť zmeny v objednávke, aj keď objednaný tovar od nás fyzicky odíde až v rozmedzí nasledovných 24-48 hodín. Každý deň sú v hlavnej sezóne zároveň vyhľadávané, balené a expedované približne tri stovky objednávok a vyhľadať konkrétnu dodávku medzi 600 až 900 rozpracovanými zásielkami nie je, žiaľ, možné. Ak by ste v tomto období predsa len potrebovali niečo upraviť vo svojej objednávke, je možné ju nechať v procese balenia už iba úplne zastaviť, teda stornovať, aby nebola expedovaná. Po dohode s pracovníkom zákazníckeho servisu je možné pre Vás vystaviť novú upravenú dodaciu faktúru, ktorou sa expedícia Vašej objednávky vráti do bodu 3, čiže skutočná expedícia sa oddiali približne o 4 dni. 


Odovzdanie zásielky5) po zabalení zásielky je táto prevážená, naskenovaná a odovzdaná prepravcovi. Po naskenovaní hotovej zásielky už nie je možné ju ani zastaviť. Zásielky zabalené do 14:00 h (v niektorých prípadoch až do 17:00 h) sú v rovnakom dni aj expedované. Zásielky zabalené po uvedenom čase sú expedované v nasledujúci pracovný deň.

6) počas výpredajov na konci sezóny sa v záujme čo najskoršej výsadby a z dôvodu voľnejších kapacít v baliarni môže prijatá objednávka posunúť do baliarne už v deň prijatia objednávky. V takomto období nie je možné objednávky po ich odoslaní meniť, iba do termínu naskenovania zabalenej zásielky úplne stornovať. V prípade záujmu je možné zadať si novú objednávku podľa aktuálnej online ponuky, ktorá môže byť už značne limitovaná.