+421 948 199 109

AKO OBJEDNÁVAŤ

Na tejto stránke nájdete inštrukcie, ako objednávať v našom eshope.

 

Ako nájsť správnu časť nášho eshopu

Naše férové online záhradníctvo ponúka rastlinný materiál zároveň na slovenskej aj českej stránke. Ak ste zákazník, ktorému má byť tovar doručený v rámci územia Slovenska, použite na zadanie objednávky eshop www.rastlinky.sk. Ak ste zákazník, ktorému má byť tovar doručený v rámci územia Českej republiky, uistite sa, že na zadanie objednávky použijete eshop www.rostlinky.cz. Osobný odberu rastlín je možný iba v Bratislave a na základe objednávky zrealizovanej cez www.rastlinky.sk alebo aj bez objednávky pri akceptovaní postupov uvedených tu.

 

Vyhľadanie toho, čo chcete

Konkrétnu rastlinu, ktorú hľadáte, môžete vyhľadať pomocou (časti) názvu, ktorý zadáte do vyhľadávacieho políčka v hornej časti našej webstránky.

Druhá možnosť je vyhľadávanie rastlín podľa kategórie, do ktorej patria v rámci horného menu. Po kliknutí na horné pohyblivé menu sa Vám zobrazí stabilné textové menu aj v ľavej časti obrazovky. Každá kategória má dve až tri úrovne pre lepšie zacielenie výberu. Symbol plus (+) značí, že v danej kategórii sa nachádza ešte aj ďalšie členenie.

Vyhľadávanie rastlín v kategóriách, ktoré obsahujú mnoho položiek, ako napr. trvalky, listnaté stromy a kry... je praktické použiť na vyhľadávanie filter, ktorý si môžete  jednoducho nastaviť v ľavej časti obrazovky pod základným menu. Hľadáte modro kvitnúcu trvalku dorastajúcu do 30 cm a na slnečné miesto? Aj takýto filter je možné nastaviť a na obrazovke sa Vám zobrazia iba rastliny, ktoré tieto podmienky spĺňajú.

Ak následne kliknete na obrázok alebo názov tovarovej položky, zobrazí sa Vám popis produktu a u väčšiny položiek aj parametre týkajúce sa pestovateľských nárokov.

 

Pridanie položky, ktorú si chcete kúpiť, do košíka

Po tom, čo nájdete tovar, ktorý si chcete kúpiť, kliknite jednoducho ľavým tlačítkom na myši na ikonku nákupného košíka. Po správnom pridaní položky do košíka sa Vám vpravo hore na obrazovke, hneď vedľa políčka na textové vyhľadávanie tovaru doplní ikonka nákupného košíka o číslo, vyjadrujúce počet tovarových položiek umiestnených v košíku. Táto ikona Vám zároveň slúži aj na vstup do košíka, kedykoľvek si to budete želať.

V tejto fáze môžete pokračovať vo vyhľadávaní požadovaných položiek či už podľa názvu, pomocou kategórií alebo podľa filtra v konkrétnej kategórii. Kliknutím na ikonku nákupného košíka pri akejkoľvek tovarovej položke pridáte ďalšie položky do svojho nákupného košíka. Obsah košíka si viete kedykoľvek skontrolovať posunutím kurzora na  ikonku nákupného košíka vpravo hore na obrazovke. Stále máte možnosť jednoducho upravovať obsah košíka. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že minimálna hodnota objednávaného tovaru je stanovená na 10 €.

 

Prezeranie obsahu košíka

V rámci náhľadu obsahu košíka sú dve menšie ikonky, pomocou ktorých viete upraviť obsah košíka. Kliknutím na prvú ikonku pri konkrétnej položke, ktorú chcete zmeniť, sa dostanete na kartu danej položky a pri objednanom množstve sa Vám zobrazí tlačidlo "AKTUALIZOVAŤ" (UPDATE CART). Ak by ste klikli na ikonku smetného koša, danú položku by ste úplne odstránili zo svojho nákupného košíka.

 

Dodanie

Naše štandardné poplatky za doručenie a platbu sú uvedené na tejto stránke

 

Dokončenie objednávky

Ak ste do košíka vložili všetky požadované položky, je nutné správne dokončiť objednávku. Iba tak budete mať istotu, že objednávka bude naozaj správne zaregistrovaná. Dokončenie objednávky zahájiť kliknutím na tlačidlo "DOKONČIŤ OBJEDNÁVKU" na stránke zobrazujúcej obsah Vášho košíka. Následne Vás systéme prevedie cez 5-6 krokov, na záver ktorých bude Vaša objednávka zaevidovaná. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že minimálna hodnota objednávaného tovaru je stanovená na 10 €.

 

Spôsob dokončenia objednávky

Ak ste zatiaľ neboli prihlásený(-á), v tomto kroku si vyberáte medzi možnosťou odoslať objednávku bez registrácie alebo s registráciou.

Pri dokončení objednávky bez registrácie sa vzdávate možnosti evidencie svojich údajov pre akúkoľvek budúcu objednávku a zároveň nie je evidovaný Váš obrat z aktuálnej objednávky pre potreby priznania vernostnej zľavy v ďalšej sezóne. Registráciu teda kvôli zadaniu objednávky nevyžadujeme, ale úprimne odporúčame.

Ak ste nový(-á) zákazník(-čka), zvoľte si možnosť "REGISTRÁCIA" a kliknite na tlačidlo "POKRAČOVAŤ"

Ak už u nás ste evidovaný(-á) z minulosti, prihláste sa pomocou zadania svojej e-mailovej adresy a hesla a následného kliknutia na tlačidlo "PRIHLÁSIŤ".

Výhodou prihlásenia sa je aj zapamätania si obsahu košíka systémom pre prípad, že by došlo z akéhokoľvek dôvodu k prerušenia spojenia medzi Vašim počítačom, tabletom či mobilom a našim serverom. Obsah zadanej objednávky si budete v budúcnosti môcť kedykoľvek pozrieť, prirodzene, iba v prípade, že se objednávku odoslali formou prihlásenia sa a nie bez registrácie.

 

1. Fakturačné údaje

Meno, priezvisko a kompletná adresa bydliska objednávateľa.  Dovoľujeme si požiadať o aktualizáciu evidovanej adresy našich zákazníkov, ktorí boli u nás evidovaní aj pred 1.8.2014. Pri presune staršej databázy do nového online systému nedošlo u časti zákazníkov z neznámeho dôvodu ku korektnej migrácii údajov a preto je dôležitá ich dôkladná kontrola a aktualizácia alebo kompletné nové zadanie adresy. Na túto adresu sa zasiela v prípade potreby bežná korešpondencia od nás (napr. tlačený katalóg zadarmo a pod.) alebo aj objednaný tovar, ak nie je zadaná iná dodacia adresa.

 

2. Dodacia adresa

Adresa, na ktorú je fyzicky doručovaný tovar prepravnou spoločnosťou. Táto adresa je uvedená na zásielke ako dodacia adresa.

 

3. Spôsob dopravy

Napriek tomu, že to názov tohto kroku nenasvedčuje, z technických dôvodov s v tomto kroku vyberáte nielen spôsob dopravy (v závislosti od odhadovanej hmotnosti a charakteru objednaného tovaru), ale aj spôsob platby. Objednávky zaplatené prevodom pred expedíciou sú zvýhodnené voči objednávkam plateným na dobierku o hodnotu priemerného dobierkového poplatku bežne účtovaného prepravnou spoločnosťou.

 

4. Spôsob platby

Keďže platobné informácie sa vyriešili už v predchádzajúcom kroku, v tomto kroku nám iba pre účely internej štatistiky zákazník uvedie výberom z ponuky "ODKIAĽ STE SA O NÁS DOZVEDELI?" túto informáciu a doplní akúkoľvek poznámku, ktorú by sme pri vybavovaní objednávky mali zohľadniť. Je to práve v tomto políčku "POZNÁMKA K OBJEDNÁVKE", kde sa uvádzajú aj rôzne bonusové kódy či heslá z našich pestrých predajných akcií, alebo upozornenia na darčekové poukážky či dobropisy, ktoré má pri kontrole novej objednávky zohľadniť pracovník nášho zákazníckeho servisu.

Ak ste si pri voľbe dopravy zvolili aj  formu platby VOPRED, približne do 7 dní od zadania objednávky Vám príde mailom zálohová faktúra so všetkými potrebnými údajmi. Úhradu vykonajte, prosím, v lehote jej splatnosti. Dôležité je pri úhrade uviezť správny variabilný symbol uvedený na faktúre.

 

5. Revízia objednávky

V tomto kroku už nemáte  možnosť meniť údaje uvedené na svojej objednávke bez toho, že by ste sa pomocou disponibilných možností prehliadača vrátili o krok späť. Ak sú uvedené údaje podľa Vás v poriadku, kliknutím na tlačidlo " USKUTOČNIŤ OBJEDNÁVKU" svoju objednávku odošlete. Podmienkou úspešného odoslania objednávky je súhlas s obchodnými podmienkami vyjadrený zaškrtnutím políčka na to určeného.

 

Vaša objednávka bola prijatá

Ak sa Vám na obrazovke zobrazí tento nápis, Vaša objednávka bola naozaj prijatá na spracovanie. Okrem poďakovania za objednávku, sa na obrazovke zobrazí aj číslo Vašej objednávky. Kliknutím na textový odkaz v ďalšom riadku si môžete aj vytlačiť svoju objednávku v stave, ako ste ju zadali do nášho systému.

V krátkom čase po zadaní objednávky by ste na email uvedený v objednávke mali dostať aj automatické potvrdenie objednávky. Ak sa tak nestalo, skúste sa pozrieť do priečinka "Spam/Nevyžiadaná pošta", kam sa občasne dostanú naše automatické hromadne zasielané maily. Presunom takejto správy do adresára "Doručená pošta" alebo pridaním našej odosielacej adresy do adresára zabezpečíte, že v budúcnosti naozaj dostanete automatické emaily o zmene stavu svojej objednávky.

Email s potvrdením zaevidovania Vašej online objednávky našim hlavným systémom a obdržíte po kontrole prijatej objednávky pracovníkom zákazníckeho servisu do 48 hodín v pracovných dňoch. V tomto potvrdzujúcom emaile by mali byť zohľadnené aj akékoľvek informácie z poznámky objednávky a v poznámke objednávky by mala byť aj odpoveď na prípadnú otázku týkajúca sa aktuálnej novo prijatej objednávky. V poznámke objednávky sú často uvedené aj špeciálne informácie pre pracovníkov expedície. 

Ak Vás systém na obrazovke neinformoval, že "Vaša objednávka bola prijatá" alebo ste nedostali ani jeden email potvrdzujúci zaevidovanie svojej objednávky, je veľká pravdepodobnosť, že nastala nejaká komplikácia. V takom prípade kontaktujte po 48 hodinách od zadania svojej objednávky (v pracovných dňoch) náš zákaznícky servis, aby preveril príjem a stav Vašej objednávky.

 

Ak Vám čokoľvek nie je jasné, alebo systém podľa Vás nereaguje tak ako by mal, kontaktujte počas objednávania našu online podporu alebo kontaktujte náš zákaznícky servis mailom.

 

Ďalšie užitočné informácie o nás

Neexistujúce rastliny Hľadáte rastliny Aj toto sme my O nás - Rastlinky.sk Katalóg 3D plánovanie záhrady Termín zadania objednávky Osobný odber Balenie rastlín