+421 948 199 109

Môžem do zadanej objednávky ešte niečo doplniť?

Áno, môžete. Na doplnenie svojej objednávky môžete využiť našu online podporu priamo na webe, môžete požiadať o zmenu objednávky emailom na adresu zákazníckeho servisu alebo požiadať o zmenu objednávky telefonicky. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že e-mailové požiadavky spracovávajú operátori zákazníckeho Online podporaservisu do 24 h (výnimočne do 48 hodín) v nasledujúcom pracovnom dni a zmena je platná až po jej zaevidovaní.

Ak teda potrebujete niečo riešiť súrne, zvoľte na kontaktovanie zákazníckeho servisu online podporu alebo telefón.

Ak vybavenie Vašej požiadavky počká tých 24 až 48 hodín, pošlite e-mail.

Ak náhodou nemáte po 48 hodinách odpoveď na vašu otázku, alebo potvrdenú zmenu vo svojej objednávke, pozrite sa najskôr do spamového koša vo svojom e-mailovom programe, a potom prípadne zopakujte svoju e-mailovú požiadavku. V každom prípade, ak Váš e-mail bol k nám správne doručený, mali by ste obratom dostať automatické potvrdenie o jeho príjme.

Vieme, že súčasná doba je veľmi uponáhľaná, ale nemá význam napoludnie urgovať ďalším e-mailom odpoveď na e-mail, ktorý ste odoslali o 21:45 predchádzajúceho dňa.